لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

لبخنـــــــــــد ژکـــــــــــوند ــــک مـــــــادامــــــ

زَنیــــ اینجاستــــ کــِــ میــــ خواهـَـــــد لَبخَنــــــــد بـِـــــــزَنَد :)

اینم از مادر ما!!!



سلام!


( امروز- نیم ساعت پیش- سر میز ناهار)


بابا : فنچک ناهار خوشمزه شده بود بازم درس کن از اینا 

من : آره ایول دمت گرم (خودتونم لاتین! )

بابا رو به مامان : یه آبگوشتیم!!! بده درس کنه ببینیم چه میکنه ، دست پختش خوبه

مامان : آره این دو تا (اشاره مستقیم به من و سارا ) که هیچی نشدن ببینیم این چی میشه 

من : من این همه چیزیم ،الان هیچی نشدم؟؟!!!!!!!!!!!

مامان: توی خرس گنده (دقت کنین به من میگه خرس گنده!!!! ) با این سِنِت( من همش 21 سالمه بخداااا) بلد نیستی غذا درس کنی

من : خو مگه غذا همه چیه  که من هیچی نشدم؟؟!!!!

مامان: بعله !!!


خب من اینجا به احترام بقیه سکوت اختیار کردم 


+ حالا ما این همه درس میخونیم یکی نیس بگه دستت درد نگیره دختر جان 

++ حالا نمیگم که من واس بقیه درس میخونما نـــــــــــــــــه ، اما من فقط درس میخونم دیگه به خونه داری نمیرسم که 

+++ اصلن و ابدن از خونه‏داری خوشم نمیاد ،چیه هی بشور* هی بساب



خاطره.نوشت : تو دبیرستان یه بار تکلیفای دستور زبانمو ننوشته بودم و داشتم تند تند فعلا رو صرف میکردم که تا معلممون به میز ما برسه تمومشون کنم ، یکی از این فعل ها "شستن" بود منم که حواسم نبود تمام صرف کردن ها رو بجای "شوی" ، "شور" نوشته بود ، خوولاصه که معلمه اومد تا دفترمو دید پخش زمین شد منم این ریختی گیج و گول داشتم بش نیگا میکردم که گف سرکار علیه اون "شوی" نه "شور" 

آآآآآآآآآآآآآآی خجل شدمممم آآآآآآآآآآآآآآآآی خجل شدمممم آبروریزی بوود در نوع خودش بی نظیررررر




نظرات 12 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 16:18 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

yasna دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 16:47 http://delkok.blogfa.com

دقیقا مامان منم به منم همین حرفا رو میزنه...

هم دردیم پس

دل آرام دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 22:57 http://delaramam.blogsky.com

قطعا درس خوندن نکته مثبتیه ولی در کنارش میشه هر از گاهی یک گریزی هم به آشپزی زد. نه برای اینکه "چیزی" بشی، برای اینکه هم به خودت و هم به بقیه نشون بدی که میتونی.
یاد مرغ درست کردنت افتادم کیانا

بابا دلی کلا توانستن با من معنی میشه هااا (آیکون خودشیفتگی به توان 1000 )
آآآخ آآآخ او ن مرررغه :))))))))

آذرنوش دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 23:34 http://azar-noosh.blogsky.com

برعکس شوووما من یه کدبانویی هستتتتم یه کدبانویی هستتتتم
خداییش فقط یه بار برنجم خراب شد پدرگرامی هرجا میشینه به عنوان خاطره ی شیرین واسه همه تعریف میکنه
بابای ما رو نیگا تو رو خدا

اوووووووووووووف بابا کدبانوووووو آذرنووووششش

من تو عمرم دو بار برنج درس کردم هر دوبارش دودی شد و سیاه که ریختیم دور جاتون خالی

من کلا آشپزیام واسه همه خاطره س :))))

پیمان اسحاقی سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 01:22 http://ruzayeman.blogsky.com

حالا تو توی تکلیف اینطوری نوشتی من که توی امتحان نوشتم شور

دم شوووما گرممم :دی

کاسپر سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 01:27 http://kasperworld.ir

...
حالا این امتحانات که تموم شد یه حال اساسی به آشپزی و آبگوشت مورد علاقه پدر جان بده ...

نــــــــــــه دیگههههه کارای سخ سخ از من نخواین

رعنا سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 04:04 http://rahna.blogsky.com

شوئر نکردی که پز بدی :دی
درستم که داره تموم میشه
خو به چی میخوای پز بدی دیگه ؟:دی
به نظرم بیا از آبگوشت شروع نکن از نیمرو شروع کن و پز نمیروهات رو بده :دی
من رفتم :دی خدا بیامرزم !

من و پز دادن؟؟؟!!
اصن من با این مقوله سخت مخالفم :دی

نیمروهام خوب میشن :)))))

برو که بیام بکشمت

رها سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 11:37 http://gahemehrbani.blogsky.com/

تو یه غذا هم بلد نیستی درست کنی؟
درس آب و نوون میشه اینقدر پزشو میدی آخه؟ حق دارن خوووووب
اینم از دوست...والا

نـــــــــــــــچ :دی

والا با این دوستامووون

آره بابا هم نون میشه هم آب :دی

Inblue سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:13 http://inblue.blogsky.com

ینی تو این همه چیزی ؟ :)))))


+ از کل پستت فوکوس کردم رو اون چیزه ها :-"

بعله پ َ چی؟؟؟؟؟!!!!!!َ

منحررررررررررررررررف

mohadese چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 01:08

delam khosh bud kar nemikoni aqalan dars mikhuni!!
alan vaqean az unam naomid shodam!!!! o_O

تو کدوم محدثه ای؟؟؟؟؟ :دی

بووووورووووو عموووو بوووروووو -_-

طـ ـودی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 14:25

واااااااااای اصن نمیدونی که من تو خونه چه برنامه ای دارم سر این قضیه کـــــــــه!!!!
آغا اصن من از خونه داری خوشم نمیا خوووو به کــی بگم آخ!!! دِهَ

طوووووووودی جان بیا بغلم که هم دردیم عزیزم

منم بم میاد به نظرم خیلی کار عبثیه :|

امین چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 22:57

فنچک ....صمیمیت و دوستی تون با باباتون موج میزنه ؛ موج مکزیکی

الان ینی مسقره کردی ما رو؟؟؟!!! /:)

فنچک خاهر کوچیکمه هاااا اشتب نکنین یه وقت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد